تماس با ما

فید خبر خوان

نقشه سایت

آدرس اینستاگرام :ghadsazan آدرس کانال رسمی:ghadsazan@ اطلاعات بیشتر در کانال

امروز پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳


افزایش قد با جدیدترین متد روز دنیا


افزایش قد با جدیدترین متد روز دنیا

 

سخنی با خواننده:

دوست عزیز توجه داشته باش که پکیج ما کامل ترین پکیج موجود در سایت ها میباشد که تمامی قسمت ها به صورت حرفه ای آموزش داده شده است (فیلم.صوت.تصویر و فایل pdf)

 (قیمت واقعی پکیج قدسازان 200 هزار تومان است که با 87 درصد تخفیف در اختیار شما قرار میگیرد)

 (دلیل این همه تخفیف از سمت ما جهت جلوگیری از فروش با قیمت بالاتر در سایر سایت ها و همچنین امکان خرید ارزان توسط همه هموتنان ما میباشد)

 

در بسته چه فایل هایی موجود است ؟

  • ویدیو های حرکات
  • کتاب برنامه غذایی
  • ترجمه کتاب 190 صفحه ای گروتالرداینامیک2018(محصول آمریکا)
  • تمرینات حرفه ای مخصوص پا (کلیپ)
  • هیپنوتیزم جهت افزایش قد(صوتی)
  • برنامه تمرینی
  • پکیج فوقالعاده 5 اینچ افزایش قد با ترجمه قسمت های لازم (هدیه)

 با خیال راحت و ارزان خرید کنید

 

پس از پرداخت علاوه بر اینکه کل پکیج افزایش قد را در همان لحظه دریافت میکنید درون پکیج لینکی قرار دادیم که  مخصوص کانالی میباشد که ما پکیج را توش گذاشتیم و میتوانید برای همیشه داشته باشید

مقدمه :

سلام این مطلب قصد داریم شما را با آخرین متد افرایش قد که تا مدت ها پیش در ایران ناشناخته بود آشنا کنیم. احتمالاً تا به حال در مورد این روش شنیده‌اید و سایت‌های اجتماعی و تبلیغات را مشاهده کرده‌اید. در این پست در مورد اصول اولیه و هر آنچه برای از این طریق لازم است خواهیم خواند.

اما قبل از هر چیز لازم است یک مسأله را روشن کنیم: این روشی نیست که ظرف یک هفته برای شما ۶ سانت افزایش داشته باشد. درست شما باید سخت تلاش کنید تا بتوانید به موفقیت دست پیدا کنید. بنابراین اگر تصور می‌کردید که به چیزی برخورده‌اید که می‌تواند یک شبه شما را قد بلند کند ، قضیه را اشتباه متوجه شده‌اید!

با این وجود، شما با پیروی از راهکارهایی که در این مجموعه پست‌ها در اختیار شما قرار می‌دهیم از همان ابتدای کار با قدرت وارد این عرصه خواهید شد و در مدت زمان کوتاهی می‌توانید از سایر رقبا پیشی بگیرید. اما در صورتی که فکر می‌کنید این روش برای شما مناسب نیست، کاملاً آزاد هستید تا همین الان از خواندن مطلب حاضر دست بردارید. ولی اگر به دنبال یک افزایش قد بدون استرس هستید که به زیبایی و اعتماد به نفس شما بیفزاید، به خواندن ادامه دهد.

برای شروع بهتر است با اصول ابتدایی بیشتر آشنا شوید و یک شناخت کلی از آن بدست آورید. پس در ادامه به بررسی این موضوع می‌پردازیم که افزایش قد با متدگروتالر داینامیک چیست و چه کاری انجام می‌دهد.

همه ما میدانیم بلند قد بودن یک شانس و امتیاز هست برای هر شخصی،شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که به خاطر کوتاهی قد از کسی که دوستش داشتید جواب رد شنیدید(گاهی دلیل واقعی این پذیرفته نشدن برای شما مشخص نخواهد شد ولی اصولا مشخصات ظاهری و الخصوص قد یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب هست)یا شاید پیش بیاد بخاطر کوتاه قد بودن نتوانید در شغل که بهش علاقه دارید استخدام شوید،راستش جامعه ما جامعه ای که بیش از حد به تیپ و ظاهر افراد اهمیت میدهد در مورد درست یا نادرست بودنش من اینجا حرفی نمیزنم ولی فعلا اینگونه است.البته مختص ما هم نیست تو بقیه کشورهای جهان هم وضع به همین منوال هست.

 

 

افزایش قد با متد گرو تالر داینامیک چیست؟

این متد توسط دکتر فلیپ میلر ابداع شده ایشان فوق تخصص جراحی مغز و اعصاب و همچنین متخصص درمان های طبیعی است. این تمرینات ورزشی برای بعد از بسته شدن صفحات رشد در نظر گرفته شده است که موجب افزایش قد شما به میزان پنج تا دوازده سانتی متر می شود. تمرینات ورزشی این متد ضمن رفع مشکلات ستون فقرات به تدریج با افزایش ضخامت دیسک های غضروفی که بین ۲۵ مهره کمر قرار گرفته اند موجب افزایش قد می شود.به طور مثال وقتی که هر کدام از ۲۵ دیسک غضروفی ستون فقران به اندازه بیست و پنج صدم سانتی متر ضخیم تر گردد قد شما بیشتر از ۶ سانتی متر افزایش خواهد یافت. تمرینات ورزشی که برای شما در این بسته آموزشی به همراه فیلم های مربوط به تمام تمرینات ورزشی قرار داده شده است نتایج تحقیقات درباره بهترین روش های افزایش قد از طریق افزایش و تقویت دیسک های غضروفی ستون فقرات در چهار کشور آمریکا،فرانسه،کانادا و هند در طول چندین سال بر روی افراد مختلف در سنین مختلف و با جنسیت های متفاوت بوده است.

 

تفاوت این تمرینات ورزشی با محصولات افزایش قد چیست؟

هیچ محصول دارویی یا طبیعی وجود ندارد که پس از پایان سن رشد بتواند قد شما را افزایش دهد و هر آنچه از طریق تبلیغات مشاهده می کنید صرفا یک تبلیغ است و هیچ اثری بر رشد قد شما نخواهد داشت.
تنها راه علمی اثبات شده برای افزایش قد پس از بسته شدن صفحات رشد افزایش طول کمر(ستون فقرات)است.جالب است بدانید که ستون فقرات ۳۵ درصد از کل طول بدن شما را تشکیل می دهند.

 

این روش افزایش قد برای چه سنینی قابل اجراست؟

این روش در افراد ده تا چهل ساله نتایج مطلوبی داشته است هر چند بقیه افراد نیز می توانند برای اصلاح گودی کمر،لودروز و اسکوکیوز از آن استفاده کنند.

 

مدت استفاده برای دیدن اولین نتایج چند روز است؟

شما پس از سی روز اولین نتایج را مشاهده می کنید اما برای دستیابی به بیشترین میزان رشد لازم است به مدت هشت ماه برنامه ورزشی را ادامه دهید.

 

آیا مصرف قرص های افزایش قد همراه با برنامه ورزشی موجب اثر گذاری بهتر می شود؟

خیر-این قرص ها صرفا تبلیغاتی هستند و در صورتی هم که صحت داشته باشند کارایی و محل اثرگذاری این برنامه با تمام قرص ها و روش های افزایش قد متفاوت است.

 

آیا عمل کردن به برنامه این پکیج عوارضی هم دارد؟

قطعا پاسخ منفی است. حرکات کششی این پکیج علاوه بر افزایش قد عیوب ستون فقرات شما را هم اصلاح می کند و این تمرینات ورزشی غیر از افزایش قد برای اصلاح مشکلات کمر و ستون فقرات مناسب هم هستند.

 

آیا برای خرید این محصول احتیاج به وارد کردن آدرس پستی و مشخصاتم هست؟

خیر-این بسته به صورت آنلاین قابل دریافت است و فقط از شما مشخصات ایمیل و شماره موبایل خواسته می شود و پس از پرداخت لینک دانلود محصول برایتان نمایش داده خواهد شد.

 

  

 

 

افزایش قد با متد گروتالر داینامیک بعد از بلوغ از ۶ تا ۱۲ سانتیمتر

بیش ﺍﺯ ۹۵ % ﻣﺮﺩﻡ ﺑﯽﺁﻧﮑﻪ ﺧﺒﺮ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﻨﺪ ﻗﻮﺳﯽ ﺩﺭ ﺳﺘﻮﻥ ﻓﻘﺮﺍﺕ ﺧﻮﺩ ﺩﺍﺭﻧﺪ ﻭ حتی ﻗﺴﻤﺖ ﮐﻤﺮ ﺁﻧﻬﺎ ﻧﯿﺰ ﺩﺍﺭﺍﯼ ﮔﻮﺩﯼ ﻭ ﻓﺮﻭ ﺭﻓﺘﮕﯽ ﺑﯿﺶ ﺍﺯ ﺣﺪ ﻃﺒﯿﻌﯽ ﻣﯽﺑﺎﺷﺪ . ﺍﮔﺮ ﺭﻭﺷﯽ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﺪ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﺧﻤﯿﺪﮔﯽ را ﺩﺭ ﺳﺘﻮﻥ ﻓﻘﺮﺍﺕ ﻭ ﮔﻮﺩﯼ ﮐﻤﺮ ﺍﺿﺎﻓﻪ فرد ﺭﺍ ﺍﺯ ﺑﯿﻦ ﺑﺒﺮﺩ ﻭﮔﻮﺩﯼ ﮐﻤﺮ ﺭﺍ ﺑﻪ ﺣﺪ ﻃﺒﯿﻌﯽ ﺧﻮﺩ ﺑﺮﺳﺎﻧﺪ ، ۱۰۰ درصد ﺑﻪ ﻣﯿﺰﺍﻥ ﻗﺎﺑﻞ ﺗﻮﺟﻬﯽ ‏(ﺣﺪﺍﻗﻞ ۵ﺳﺎﻧﺘﯿﻤﺘﺮ ‏) ﻗﺪ ﺷﻤﺎ ﺑﻠﻨﺪﺗﺮ ﺧﻮﺍﻫﺪ ﺷﺪ ﻭ ﺍﯾﻦ ﺍﺯ ﻟﺤﺎﻅ ﭘﺰﺷﮑﯽ ﺑﻪ ﻃﻮﺭ ﻗﻄﻊ ﺗﺎﺋﯿﺪ ﺷﺪﻩ. ﭘﺲ ﺣﺪﺍﻗﻞ ۵ ﺳﺎﻧﺘﯿﻤﺘﺮ ﺭﺷﺪ ﻗﺪ ﺷﻤﺎ ﻓﺎﺭﻍ ﺍﺯ ﺳﻨﺘﺎﻥ ﺭﺥ ﻣﯽ ﺩﻫﺪ.در روش گرو تالر حرکاتی صدرصد موثر برای اصلاح گودی کمر گنجانده شده و شما با انجام آن تا حداقل ۵ تا ۱۲ سانتیمتر میتوانید به قدتان اضافه کنید.

 

روش گرو تالر چگونه موجب افزایش قد می شود

ستون فقرات در حدود ٣۵% یا بیشتر از قد ما را تشکیل می دهداین به این معنی است که رفع مشکلات وضعیتی ستون فقرات می تواند به افزایش قابل توجهی در قد ۵ تا ۱۲ سانتیمتر داشته باشد. دیسک های غضروفی در میان ٢۴ مهره قرار گرفتند و به محافظت ستون فقرات از ضربات و شوک های وارده مبادرت می نمایند. ضخامت دیسک ها در ارتباط مستقیم با درازی ستون فقرات قرار داشته و تاثیر مستقیم بر افزایش طول ستون فقرات دارد بالغ بر ٢۵ دیسک به طور کلی در میزان بلندی یا کوتاهی قد موثر می باشند. از آنجایی که دیسک های مذکور به صورت بافت های غضروفی غیر متصل هستند .از این روی آنها تحت تحریکات هورمون رشد،به طور دایم رشد می یابند.به طور کلی میشه گفت که با ضخیم تر شدن دیسک ها،طول ستون فقرات افزایش یافته و قد فرد بلند می گردد.به عنوان مثال اگر چنانچه هر دیسک تنها به میزان ٠/٢۵ سانتی متر ضخیم تر گردد قد شما معادل ۶/٢۵سانتیمتر افزایش می یابد.

 

این روش چگونه موجب افزایش طول سایر استخوانها می شود

هرگاه استخوانی تحت کشیدگی قرار گرفته و فرد از تغذیه مناسب برخوردار گردد فرایند تبدیل diaphysis به epiphsis رخ می دهد

غضروف در میان هر یک از استخوانهای بدن هر فرد قرار می گیرد.برخی از استخوانهای بدن انسان از استخوان با قاعده و برخی نیز از غضروف ساخته می شوند.
افزایش قد انسان تا حدود زیادی به افزایش درازی غضروف بستگی دارد.
انجام روزانه حرکات کششی مخصوص گرو تالر داینامیک به طور ویژه ای به افزایش مقاومت غضروف و تعدیل حرکات بدن و دستیابی به رشد اساسی استخوانها و افزایش متفاوت آنها منتهی می گردد.

با ترکیبی از حرکات یوگا و کششی،ماهیچه ها هماهنگی یافته،تقویت شده،رشد و توسعه می یابند که این خود به حفاظت از ستون فقرات و افزایش قد منجر می گردد.
در حالی که ماهیچه ها به نحوی شایسته رشد یافته ستون فقرات شروع به رشد کرده و به علت عدم تراکم ستون فقرات امتداد می یابد.
سپس با انجام صحیح و تکمیل حرکات،دیسک های ستون فقرات و همچنین غضروف که بازوها و پاها و ستون فقرات را در بر دارد به تدریج ضخیم تر می گردند تا این که قد بلندتر و متناسب تر گردد با نجام چنین حرکاتی از اثرات سودمندی نظیر افزایش قد تا ١٢ سانتیمتر برخوردار خواهید گردید.

 

سوالات رایج در مورد پکیج افزایش قد گرو تالر داینامیک

سوال:با بسته شدن صفحات رشد قد دیگر رشد نمیکند شما چطور مدعی هستید با متد گرو تالر داینامیک رشد قد بعد از بسته شدن صفحات رشد امکانپذیر است؟

جواب:بله این درست است که با بسته شدن صفحات رشد افزایش قد هم متوقف میشود،ولی روش گرو تالر داینامیک هیچ ربطی به صفحات رشد ندارد در حقیقت این روش با اصلاح مشکلات وضعیتی ستون فقرات و همچنین ضخیم تر کردن دیسک های میان مهره ای و تاثیر بر روی غضروفهای میان استخوانهای تمام نقاط بدن باعث افزایش قد می شود.

سوال:این متد برای چه سنی مناسب است؟

جواب:این روش برای تمام کسانی که در محدوده سنی ١٠تا ۴٠سال هستند موثر است.

سوال:آیا تضمینی وجود دارد،اگر جواب نگرفتیم چه؟

جواب: فقط کسانی نتیجه نمیگیرند که تمرین هارا انجام ندهند ، این امکان ندارد.

سوال:مدت تمرینات برنامه چند روز در هفته و چند ساعت در روز است؟

جواب:تمرینات هر روز به استثنا جمعه ها انجام میشود و معمولا یک ساعت طول می کشد.

سوال:متد شما شامل چه چیزی هست؟

جواب:برنامه تغذیه حرکات و تمرینات منحصر به فرد ورزشی

سوال:آیا رشد در استخوانها صورت میگرد یا فقط با اصلاح ستون فقرات باعث افزایش قد میشود؟

جواب:همان گونه که توضیح داده شده حرکات با تاثیر بر روی غضروفهای بین استخوانی باعث افزایش طول آنها میشود.-

سوال:آیا ویدیویوها و پی دی اف ها موجود در پکیج گرو تالر داینامیک در هر موبایلی یا رایانه شخصی اجرا میشود؟

جواب:بله،در تمام گوشیهای وتبلتهای هوشمند اندروید و آی او اس و کامپیوتر شخصی قابل اجرا است

سوال:آیا می توانم روزانه ۲ بار تمرین هارا انجام دهم ؟

جواب:بله، مشکلی ندارد.

 

 

 

این پکیج شامل چه چیزی است ؟

  • ویدیو های آموزشی گروتالر داینامیک
  • برنامه غذایی
  • هیپنوتیزم
  • تمرینات مربوط به پا ، ستون فقرات و عضلات
  • تغذیه درمانی برای افزایش قد کودکان و بزرگسالان
  • حرکات کششی خاص برای افزایش قد
  • آموزش از بین بردن کیفوز گودی کمر و لودروز،اسکوکیوز که با اصلاح اینها تا ده سانتیمتر بر قد افزوده میشود.توجه نمایید که بیش از ٩٠%افراد به دلیل طرز نشستن و ایستادن و خوابیدن غلط دچارخمیدگی پشت (کیفوز) و خمیدگی شانه می باشند
  • شرح کامل تمام متدهای افزایش قد
  • به همراه تکتکی تمرینات پکیج آمریکایی 5 اینچ افزایش قد با ترجمه فارسی

 

  • بعد از پرداخت می توانید ویدیو ها و کتاب الکترونیکی را در گوشی یا کامپیوتر خود دریافت کنید.
  • دانلود بصورت آنی می باشد.

در بسته چه فایل هایی موجود است ؟

  • ویدیو های حرکات
  • کتاب برنامه غذایی
  • ترجمه کتاب 190 صفحه ای گروتالرداینامیک2018(محصول آمریکا)
  • تمرینات حرفه ای مخصوص پا (کلیپ)
  • هیپنوتیزم جهت افزایش قد(صوتی)
  • برنامه تمرینی
  • پکیج فوقالعاده 5 اینچ افزایش قد با ترجمه قسمت های لازم (هدیه)

 

 

(پکیج ما ارزشی معادل 200 هزار تومان دارد که با 87% تخفیف در اختیار شما قرار میگیرد)

 

 


مبلغ قابل پرداخت 25,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۸ بهمن ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 7014

برچسب های مهم


مطالب تصادفی

  • افزایش قد با جدیدترین متد روز دنیا

افزایش قد تا 12 سانتی متر برای تمامی سنین بدون دارو و جراحی